10 pomysłów na szybkie, zdrowe i pożywne śniadanie!

7 lutego 2021 Tagi , , , , , , , , ,

CZĘŚĆ 1/4
Każdy z nas wie, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Dostarcza organizmowi odpowiedniej porcji składników odżywczych, dostarczając mu energii na cały dzień. Często jednak bywa tak, że nie dysponujemy zbyt dużą ilością wolnego czasu, żeby przygotować sobie to, co naprawdę lubimy, a co najważniejsze to, co dostarczy nam odpowiednią ilość składników odżywczych.

Osiągnij wymarzoną sylwetkę i schudnij już dziś do 6 kg miesięcznie.
Indywidualna dieta, Dziennik kalorii, Wsparcie dietetyka klinicznego. Kup teraz!

10 pomysłów na szybkie, zdrowe i pożywne śniadanie!

1. Jajecznica z dodatkami

Jak powszechnie wiadomo jajko to niekwestionowane źródło białka. Przyrządzenie pożywnej jajecznicy z dodatkami nie zajmie nam wiele czasu a pogłaszcze nasze podniebienie i da nam energię na cały nadchodzący dzień.

Przygotujmy:

– 2/3 jajka

– łyżeczkę masła

– 2 pomidory

– 1 cebulę

– przyprawy do smaku

Łyżeczkę masła roztopić na patelni. Zeszklić na niej cebulę, a kiedy będzie już prawie gotowa dosypać pomidory. Wbić jajka i podsmażać do chwili osiągnięcia odpowiedniej dla nas konsystencji. Doprawić do smaku solą, pieprzem, czy ulubionymi ziołami.


CZĘŚĆ 2/4

Poprzedni

Wilczy głód, czyli podstępna bulimia

Czy warto iść do dietetyka?

Następny

4 komentarze do wpisu „10 pomysłów na szybkie, zdrowe i pożywne śniadanie!”

  1. dziś jadłam przepyszne śniadanko: 2 małe kabanosy, 2 liście sałaty lodowej, 1 ogórek gruntowy, trochę papryki czerwonej, troszkę sera żółtego i 1 duża pieczarka – wszystko pokroić wrzucić do miseczki 🙂 do tego dodałam czubricę (taka przyprawa ale można sól i pieprz) o łyżeczkę oleju rzepakowego – pychota 😀 ogólnie jestem na diecie dlatego jem dużo warzyw w każdym posiłku. Na chudzianka.pl/4-zdrowe-przepisy-na-odchudzanie możecie znaleźć fajne diety, może komuś się przyda 😉

    Odpowiedz
  2. Ja korzystam z gotowych przepisów na koktajle diety strukturalnej. Niesamowicie smaczne, odżywcze i mogą z powodzeniem zastąpić posiłek. Są nie tylko bogate w witaminy, ale zawierają duże dawki potrzebnych mikroelementów. W jadłospisach diety strukturalnej są też ciekawe propozycje różnych past, dania obiadowe i sałatki.Polecam!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz