Strona główna Jedzenie 5 pomysłów na zdrową i niskokaloryczną kolację!

5 pomysłów na zdrową i niskokaloryczną kolację!

144463
1
PODZIEL SIĘ

Omlet z warzywami

Omlet  z warzywami jest bardzo zdrowy, a co najważniejsze dla osób pozostających na diecie niskokaloryczny – około 250 kcal.

Składniki: ½ cebuli, 1/2 czerwonej papryki,  1 pomidor, 3 białka z jajek, 1 żółtko, 2 łyżki świeżego szczypiorku, 1 łyżeczka oliwy z oliwek, opcjonalnie garść rukoli, przyprawy do smaku: sól, pieprz, kurkuma

Sposób przygotowania: Cebulę, pomidora i paprykę pokroić w średniej wielkości kostkę. Szczypiorek drobno posiekać. Na łyżce oliwy zeszklić cebulę. Jajo i białka lekko ubić, wymieszać z pomidorem, papryką i szczypiorkiem, a na końcu przyprawić. Tak powstałą masę wylać na patelnię i smażyć na małym ogniu, aż spód się lekko przypiecze. Odwrócić na drugą stronę najlepiej za pomocą talerza i smażyć aż do osiągnięcia rumianych kolorów. Jeśli lubimy to posypać rukolą.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.