Bieganie a cellulit

, 1 maja 2014 Tagi ,

Dbanie o swoją sylwetkę jest jak najbardziej zrozumiałe. Aktywny tryb życia, uprawianie sportów to powinna być codzienność, każdego z nas. Kobiety z pewnością częściej prowadzą aktywny tryb życia, ponieważ dbanie o perfekcyjny wygląd jest dla nich bardzo ważnym aspektem. Czy więc tylko wygląd ma znaczenie?

Bieganie a nasze zdrowie

Oczywiście niezaprzeczalną tezą jest, iż jakakolwiek aktywność fizyczna ma znaczący wpływ na nasze zdrowie. Nasze ciało wykonując systematyczne ruchy skazane jest nie tylko na różne choroby ale także na zwyrodnienia. Na braku aktywności fizycznej najbardziej cierpi nasz kręgosłup. Bardzo często lekarze spotykają się z zwyrodnieniami kręgosłupa właśnie na skutek siedzącej pracy np. przed komputerem. Pacjenci zazwyczaj nie prowadzą żadnej aktywności fizycznej oraz nie uprawiają sportów. Świetnym rozwiązaniem jest uczęszczanie na siłownie czy też klub fitness w przypadku kobiet. Jeśli natomiast nie mamy tak dużo wolnego czasu zorganizujmy dziennie chociaż kilkanaście minut, które przeznaczymy na bieganie. Podczas biegania mięśnie się rozciągają, rozgrzewają a dodatkowo kręgosłup nie pozostaje w bezruchu.

Bieganie a nasza sylwetka

Jak już wcześniej wspomnieliśmy dla kobiet również ważnym aspektem jest wygląd swojego ciała. Kobieta, chcąc czuć się atrakcyjniejsza dba o swoją sylwetkę aby była idealna. Często możemy spotkać kobiety, które walczą np. z swoim cellulitem używając różnych środków farmakologicznych, które może i przynoszą efekty ale czy są zdrowe i bezpieczne? Jeszcze innymi sposobami na walkę z cellulitem są operacje plastyczne, które sprawiają, że nasze ciało przyjmuje wymarzone kształty ale jakim kosztem? Najlepszym rozwiązaniem na walkę z cellulitem i najbezpieczniejszym jest codzienna porcja biegania. Bieg nie tylko spala naszą tkankę tłuszczową ale również poprawia kondycję. Wypróbuj systematyczne bieganie a cellulit nie będzie już twoim problemem.

Jak biegać aby pozbyć się cellulitu?

Aby bieganie przyniosło wymarzone efektu musimy dobierać odpowiednie proporcje do częstotliwości. Przede wszystkim nie możemy biegać codziennie. Ważne aby wybrać sobie 2-3 dni, w których zrobimy sobie przerwę po intensywnej aktywności fizycznej. Tkana tłuszczowa zaczyna dopiero swoje spalanie po kilkunastu minutach. Warto więc zagospodarować sobie przynajmniej 40-60 minut na ten sport. Oczywiście nie musimy przez cały ten czas biegać, możemy maszerować, jednak najważniejsze jest aby się nie zatrzymywać. Starajmy się biegać z samego rana, ponieważ to poranny bieg zrobi gruntowną podstawę na cały nasz dzień jeśli chodzi o szybszą przemianę materii.

Pamiętajmy, że każda aktywność fizyczna nie tylko pozytywnie wpłynie na nasze zdrowie, ale również pozwoli zatroszczyć się o swoje ciało. A przecież piękno i zdrowie to dwa najważniejsze czynniki w życiu człowieka.

Poprzedni

Dieta ekspresowa

Monohydrat kreatyny – dawkowanie

Następny

Dodaj komentarz