Strona główna Fitness Cxworx – dynamiczny trening mięśni brzucha

Cxworx – dynamiczny trening mięśni brzucha

3388
3
PODZIEL SIĘ
Cxworx – dynamiczny trening mięśni brzucha
Oceń wpis

Wszystkie ćwiczenia fitness mają na celu pomóc w utrzymaniu świetnej sylwetki oraz jej ukształtowaniu. Niektóre jednak zdecydowanie bardziej są na to nastawione. Jednym z optymalnych rozwiązań, zarówno ze względu na długość treningu oraz wykonywane ćwiczenia jest nowa dyscyplina jaką jest Cxworx – dynamiczny trening mięśni brzucha

Nowocześnie i dynamicznie
cxworx-cwiczenia

Cxworx to ciekawy trening o zmiennej intensywności, trwający około pół godziny każdorazowo. W tym czasie uczestnicy są w stanie spalić do trzystu kalorii, co jest wartością optymalną dla zachowania idealnej sylwetki. Ćwiczenia skupiają się na mięśniach pośladków, brzucha i pleców. Szczególnie dwa pierwsze miejsca symbolizują obszary, gdzie skupia się tłuszcz.

W przypadku mężczyzn na brzuchu, w przypadku kobiet w okolicy bioder. Dlatego nawet krótki trening, ale skupiony na tych newralgicznych punktach pozwala w dość krótkim czasie pozbyć się wstydliwego tłuszczyku. Cxworx to trening pozwalający rozwijać mocną i wyprostowaną postawę. Dzięki temu człowiek staje się bardziej stabilny, co zdecydowanie ułatwia uprawianie innych sportów. Cxworx wykonywany jest pod okiem profesjonalnych instruktorów fitness. Zajęcia odbywają się grupowo przy nowoczesnej, dynamicznej muzyce. Oba te elementy zwiększają motywację oraz chęć do ćwiczeń.

Jak wygląda trening CXworx?
CXWORX-cwiczenia-na-brzuch

Początkujący nie muszą martwić się o niezbędny sprzęt, ponieważ będzie on dostępny w klubie fitness. Natomiast to, o co trzeba zadbać to wygodne ubranie i dobre buty. Konieczny jest także własny ręcznik oraz butelka wody do picia. Do treningu wykorzystuje się specjalne elastyczne pasy, jakie zakłada się na czubki butów. Druga część trzymana jest w rękach. Pozwala to ujednolicić ćwiczenia i zwiększyć szansę na to, że będą wykonywane poprawnie, z odpowiednim przeniesieniem siły. Pasy dodatkowo zwiększają efektywność treningu. Opcjonalnie przydaje się mata antypoślizgowa, zwiększająca poczucie stabilności i zmniejszająca ryzyko kontuzji. Ćwiczenia są wykonywane na stojąco, na leżąco lub na boku. Ta ostatnia pozycja jest dość trudna i wymaga pewnego stopnia zaawansowania.

Warto poddać się tempu!

Ćwiczenie cxworx przynosi wiele korzyści. Jest to trening trwający niezbyt długo, dlatego jest odpowiedni nawet dla osób nie mających zbyt wiele czasu na ćwiczenia. Przy tym jest efektywny. Pozwala modelować wybrane partie mięśni, a także pobudzać wiele partii do wspólnego działania. Trening nie przeciąża organizmu, dlatego mogą go wykonywać nawet początkujący, nadaje się zarówno dla mężczyzn jak i kobiet w różnym wieku. Jak każda aktywność fizyczna cxworx pobudza produkcję endorfin, redukuje stres. Poprawia się kondycja oraz wytrzymałość psychiczna.

Trening pozwala odkryć działanie głębokich partii mięśni, o których na co dzień nawet nie myślimy! Korzyścią ze spotkania z cxworx jest także to, że wielu ludzi decyduje się na zostanie instruktorem. Wymaga to zaledwie dwóch dni wolnego czasu. Dzięki temu mogą łączyć aktywność fizyczną z pracą, i dodatkowo zarabiać na tym, co naprawdę lubią robić.

3 KOMENTARZE

    • Witaj Pawle, może czas aby pomyśleć o tego typu zajęciach, czy mógłbyś proszę napisać w jakim mieście prowadzisz siłownię i na czym można u Ciebie poćwiczyć?

      Pozdrowienia
      BEfit.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.