Jak pozbyć się brzucha po cesarce?

, , , 19 kwietnia 2015 Tagi , , ,

Kobiety doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak trudno jest powrócić do wymarzonej wagi po odbytej ciąży. Jeszcze ciężej mają te osoby, które były zmuszone przejść cesarskie cięcie – wtedy zazwyczaj ich brzuch aż wylewa się spod ubrań, a nadmiar skóry po prostu przeszkadza w codziennym funkcjonowaniu. Zwłaszcza, gdy przyzwyczaiło się już do niewielkiej wagi i smukłej sylwetki jeszcze sprzed ciąży. Jak pozbyć się brzucha po cesarsce? Nie ma co się oszukiwać, nie będzie to proste. Pewne jest jednak, że jest to jak najbardziej wykonalne.

Jak pozbyć się brzucha po cesarce? zmień nawyki !

Aby sukcesywnie pozbyć się brzucha po cesarskim cięciu musimy przede wszystkim pozbyć się złych nawyków, których nabyliśmy w czasie ciąży, a które są ściśle powiązane z jedzeniem. Nie możemy już jeść tego, na co mamy ochotę – w kąt muszą niestety odejść wszelkiego rodzaju słodycze i zbyt tłuste pokarmy. Powinniśmy oczyścić swój organizm stawiając wyłącznie na zdrowe żywienie. Warzywa i owoce powinny stanowić podstawę naszej diety, jednak to my sami powinniśmy określić, jakie inne produkty wejdą w jej skład. Jeżeli mamy z tym problem, musimy zwrócić się o pomoc do dietetyka. Mówiąc o nawykach nie mamy jednak na myśli wyłącznie tych związanych z rodzajem spożywanego jedzenia. Skończmy zatem i z nieustannym wylegiwaniem się przed telewizorem, z podjadaniem w ciągu nocy oraz wylegiwaniem się w łóżku do późnych godzin popołudniowych. To wszystko poprowadzi nas do kroku drugiego.

Beautiful smiling cute baby
Fot. Depositphotos

Krok drugi: ruch to podstawa!

Choć dla wielu hasło „ruch to podstawa” stanowi utarte i przestarzałe motto, tak naprawdę wciąż niesie ono ze sobą przekaz i pewną prawdę – ruszając się rzeczywiście możemy poradzić sobie z nadwagą czy otyłością, a tym samym również z nadmiarem skóry na brzuchu. Polecane ćwiczenia dla osób po cesarce są różne i zależą od stanu ciała oraz tego, jak dana kobieta się czuje. Te o lepszym samopoczuciu mogą zdecydować się na intensywne bieganie, brzuszki i inne. Kobiety z nieco większą wagą mogą rozpocząć od szybszego marszu, a w końcu dorzucą do niego dodatkowe ćwiczenia. Oprócz brzuszków oraz biegania czy marszu w zrzucaniu zbędnej skóry pomagają również ćwiczenia ściśle związane z podnoszeniem nogi. Jeżeli jesteśmy w stanie, stajemy w rozkroku i na zmianę podnosimy zgiętą w kolanie nogę, dociskając kolano do brzucha. Trzymamy szybkie tempo i powtarzamy czynność po kilka razy na nogę, następnie robiąc to samo, jednakże bokiem. W zrzucaniu brzucha pomogą także tak zwane „nożyce” oraz rowerek, które pozwolą nie tylko zrzucić brzuch, ale też wyrobią mięśnie i poprawią jego wygląd.

Systematyczność i wytrwałość popłaca!

Tylko trzymając się w swoim postanowieniu zrzucenia wagi można osiągnąć należyty sukces. Nie łammy zatem swoich zasad, nawet jeśli cukierek wydaje się słodszy niż zwykle, a łóżko tuż przed treningiem – znacznie wygodniejsze i cieplejsze. Nie zapominajmy o naszej rutynie, a ta w zamian zapewni nam sylwetkę naszych marzeń.

Poprzedni

Jak nie przytyć w ciąży?

Jak w tydzień schudnąć 5 kg?

Następny

Dodaj komentarz