Strona główna Fitness Jakie ćwiczenia na podniesienie biustu?

Jakie ćwiczenia na podniesienie biustu?

7822
1
PODZIEL SIĘ

Dla wielu kobiet biust stanowi najważniejszą część ciała, która sprawia, że czują się naprawę kobieco. Niestety wraz z biegiem czasu, czy też pod wpływem ogólnych zaniedbań, czy sporej utraty wagi nasze piersi mogą tracić swój ponętny kształt. Na szczęście istnieje kilka ćwiczeń, które pozwolą nam podnieść biust. Sprawdź sama!

Niepełne pompki

Klęknij na podłodze krzyżując nogi na wysokości podudzi. Ręce oprzyj na podłodze i rytmicznie zniżaj i podnoś swoje ciało. Staraj się opuszczać tułów jak najniżej – wtedy ćwiczenie przyniesie najlepsze efekty. Zaleca się powtarzanie ćwiczenia około dwóch razy w tygodniu, za każdym razem wykonując 15-20 powtórzeń. Kiedy uznasz, że stać cię na więcej możesz zwiększyć ich liczbę do 30.

Pływanie

Nic tak dobrze nie wpływa na wygląd naszego biustu jak pływanie. Najlepszym stylem, który poprawia wygląd naszych piersi jest żabka. Wystarczy pół godziny na basenie, żebyś po niedługim czasie mogła zaobserwować widoczne efekty, Pamiętaj jednak, że niezwykle ważne jest zachowanie odpowiedniej postawy, czyli ściągnąć łopatki i wypiąć piersi.

Wypychanie hantli

Leżąc na plecach zegnij nogi w kolanach i złącz ze sobą stopy. W dłonie weź hantle lub napełnione wodą butelki (ich waga początkowa powinna mieścić się w granicach 0,5-2 kg). Leżąc wyciskaj przyrządy w górę i w dól, doprowadzając do maksymalnego wyprostu łokci. Zwróć uwagę również na to, żeby łokcie nie były daleko od ciała.

Hantle za głowę

Połóż się na plecach uginając nogi w kolanach. Weź w dłonie hantle lub butelki i wyprostuj ręce przed sobą. Następnie rytmicznie uginaj je tak, aby twoje dłonie i hantle znalazły się za głową. Powinno się wykonywać 3 serie tego ćwiczenia, kolejno po 8, 10 i 12 powtórzeń.

Nożyce pionowe

Połóż się na macie bądź kocu, tak aby twoje łokcie mogły swobodnie pracować. Weź w dłonie ciężarki (0,5-2 kg). Następnie wyprostuj ręce nad tułowiem i machaj nimi poziomo nad brzuchem, a potem pionowo nad głową. Wykonaj 15 powtórzeń.

Pielęgnuj swój biust

Pamiętaj, że nawet najcięższe ćwiczenia mogą nie przynieść oczekiwanego efektu, jeżeli nie poświęcisz swoim piersiom odpowiedniej uwagi. Po pierwsze zwróć uwagę na dobór odpowiedniego biustonosza, czyli takiego, który nie spłaszcza piersi i nie uciska klatki piersiowej. Dobry stanik to taki, który daje naszym piersiom odrobinę swobody i nie powoduje uczucia dyskomfortu.

Pielęgnując biust warto raz na tydzień zafundować sobie masaż przy pomocy szorstkiej rękawiczki kąpielowej. W ten sposób zadbamy o ich odpowiednie ukrwienie i sprawimy, że staną się jędrniejsze.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.