Najlepsze ćwiczenia na seksowny dekolt

28 kwietnia 2014 Tagi

Niestety nie każdą kobietę matka natura obdarzyła pięknym biustem. Niektóre panie mają z tym spory problem i testują wszystkie nowinki kosmetyczne, które mają poprawić kondycję piersi. Nie oszukujmy się – tego rodzaju zabiegi nigdy nie sprawią, że biust będzie jędrniejszy i seksowniejszy. Takie cuda mogą zdarzyć się bowiem jedynie wtedy, kiedy zdecydujemy się na regularne ćwiczenia.

Jakie ćwiczenia najlepsze?

Istnieje wiele rodzajów ćwiczeń, których zadaniem jest polepszenie kondycji i wyglądu naszych piersi. Do jednego z nich będzie nam potrzebny stepper lub innego rodzaju przyrząd (może być własnej roboty). Przyjmujemy pozycję leżącą – nasze plecy leżą na stepperze, nogi zgięte w kolanach, stopy twardo stoją na podłodze. W dłonie chwyćmy hantelki i unieśmy ręce do góry na wysokości klatki piersiowej. Ćwiczenie polega na systematycznym zginaniu rąk i ich opuszczaniu oraz wypychaniu hantli do góry. Wykonując ćwiczenie powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na oddychanie. Unosząc hantle wydychamy powietrze, opuszczając je wciągamy. Powtórzyć kilka lub kilkanaście razy.

Kolejne ćwiczenie jest banalnie proste i z powodzeniem możemy wykonywać je w każdych warunkach. Siadamy na podłodze krzyżując nogi w kolanach, prostujemy plecy, napinamy mięśnie brzucha i składamy przed sobą ręce tak jak do modlitwy. Cała tajemnica polega na bardzo silnym naciskaniu rąk na siebie, co powoduje, że do pracy zmuszone są partie mięśni warunkujące wygląd naszych piersi.

A może pompki?

Zbawienny wpływ na wygląd i jędrność naszych piersi mają również pompki. Choć kobiety często unikają tej formy ćwiczeń myśląc, że jest bardziej męska niż kobieca to ich wpływ na nasze ciało jest bardzo istotny. Wbrew pozorom pompki wcale nie są tak ciężkie, a w szczególności, jeśli są to damskie pompki. Ja jednak proponują klasyczną wersję pompek, którą w rzeczywistości każdy powinien znać. Kładziemy się na podłodze, wspieramy się na rękach rozsuniętych na boki i tworzących z podłogą kąt 90 stopniu. Następnie podnosimy i opuszczamy tułów. Zawsze należy pamiętać o zachowaniu prostych pleców.

Poprzedni

Dlaczego warto jeść kefiry?

Co pić w trakcie Intermittent fasting?

Następny

Dodaj komentarz