Płaski brzuch w miesiąc

5 maja 2014 Tagi

Jedną z najtrudniejszych „do odchudzenia” części ciała jest brzuch. Niektórzy błędnie sądzą, że najlepszym środkiem zaradczym na oponkę są ćwiczenia na mięśnie brzucha (brzuszki). Niestety, ćwiczenia głównie rozbudowują mięśnie. Na nic ta procedura, jeśli na brzuchu mamy sporą warstwę tłuszczu.
Płaski brzuch w miesiąc to realny do osiągnięcia cel. Jeden miesiąc to przecież tak dużo czasu. Nie da się odchudzić jednak samego brzucha. Są za to ćwiczenia, które spowodują, że będzie spalany tłuszcz właśnie z brzucha. Są też diety, które przeciwdziałają powstawaniu wzdęć i znacznie lepiej sprzyjają osiągnięciu efektu płaskiego brzucha.

Płaski brzuch w jeden dzień

Jeśli masz oponkę, zainwestuj w bieliznę wyszczuplającą. Są to bardzo obcisłe majtki, sięgające aż pod piersi. Widząc siebie z deską z przodu będziesz mieć lepsza motywację, aby zacząć pracować nad brzuchem.

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Prawda jest taka, że nie można wybrać brzucha jako jedyną partię ciała, z której organizm będzie pobierał tłuszcz. Natomiast w związku z tym, że masz go w tym miejscu dużo, organizm będzie go czerpał także z tego miejsca i jakiekolwiek, nawet minimalne ubytki, będą szybciej zauważane. Musisz wykonywać ćwiczenia aerobowe, czyli takie o średniej intensywności. Ruch powinien trwać nieprzerwanie co najmniej 20 minut. Dopiero po upływie 20 minut organizm będzie korzystał z zapasów tłuszczu. Odpowiednią dyscypliną może być bieganie bądź jazda na rowerze. Im dłużej trening trwa, tym lepiej. Aby organizm zdążył zareagować na wysiłek musi minąć trochę czasu, ale nie pozbędziesz się tłuszczu łatwiej, niż po prostu go spalając. 3 razy w tygodniu to częstotliwość minimalna.
Niestety, nawet codzienna aktywność fizyczna po dwie godziny nie spowoduje, że schudniemy na brzuchu, jeśli będziemy jeść tak jak zwykle.

Jak jeść aby schudnąć z brzucha?

Nie ma idealnej diety na płaski brzuch. Każda dieta będzie skuteczna, jeśli będziesz się do niej stosować i włączysz aktywność fizyczną. Źródłem sukcesu jest tak naprawdę ujemny bilans kaloryczny, czyli sytuacja, kiedy dostarczamy organizmowi mniej kalorii niż potrzebuje na normalne funkcjonowanie. Możemy postawić na określony rodzaj zdrowej diety (może być dieta śródziemnomorska, dieta 1500 kca albo innego rodzaju diety, które przyspieszają spalanie tłuszczu, zwiększają metabolizm). Niestety, wszystkie diety rygorystyczne spowalniają metabolizm. Stosując je możesz przyzwyczaić organizm nawet do tego, że jesz 800 kcal dziennie, a i tak nie chudniesz, bo organizm przestawiony został na tryb „magazynowanie energii”. Tylko zdroworozsądkowa dieta jest skuteczna, taka, w której jest 4-5 posiłków dziennie. Wyklucza się oczywiście dania i produkty kaloryczne. Z prostej przyczyny. Jeśli zjemy za dużo kalorii, to podczas treningu będziemy spalać właśnie te magazyny żywności w naszym brzuchu, anie tłuszcz.

Co zwiększy efekt wyszczuplenia brzucha?

Zanim spalisz jakąkolwiek słuszną porcję tłuszczu z brzucha, możesz „sztucznie” uzyskać efekt odchudzenia. Postaw na produkty płynne, które nie będą zalegać długo w jelitach. Na śniadanie jogurty, na obiad zupy. Produkty takie jak ryż, ziemniaki, chleb, raczej nie pozwolą Ci uzyskać tego efektu. Pij też dużo płynów. Przyspiesz perystaltykę jelit oraz zapobiegaj wzdęciom. Możesz stosować jakiś rodzaj ziół bądź zakupić odpowiednie suplementy odchudzania. Pij także dużo wody. Brak odpowiedniego nawodnienia organizmu powoduje, że woda jest zatrzymywana w tkankach organizmu, także na brzuchu.

Jakich produktów unikać?

Unikaj produktów, które powodują zaparcia i wzdęcia. To np. bób, fasola, chleb „pumpernikiel”. Czasem tak naprawdę duża objętość brzucha jest spowodowana nagromadzonymi w jelitach gazami. Sama tkanka tłuszczowa może mieć mniejsze znaczenie. Jest ona jednak traktowana jako główny winowajca grubego brzucha, bo jest widoczna i wyraźnie wyczuwalna.

Płaski brzuch to nie cud

Nie ma „cudownej’ metody, która zapewni Ci płaski brzuch. Jedząc tabletki na spalanie tłuszczu musisz włączyć inne działania. Na pewno nie spalisz go „6 Weidera”, czy pasem wibrującym. To bzdury! Najlepsze działanie daje systematyczność i trzymanie się wyżej nakreślonego planu. Po prostu schudnij, zgub kilogramy! Nie zastanawiaj się z jakiej części. Twój organizm spokojnie zorientuje się, że na brzuchu masz zapasy tłuszczu i będzie pobierał je właśnie z tego miejsca. Pamiętaj, że na brzuchu masz także cellulit, czyli zbitą tkankę tłuszczową. Nie trać pieniędzy na specjalistyczne zabiegi, na odsysanie tłuszczu. Każdy człowiek ma zdolność spalania tkanki tłuszczowej. Aktywność jest podstawą. A lekkostrawna dieta bardzo pomaga. Nie oszukuj siebie. Odchudź się, a płaski brzuch w miesiąc.. stanie się tego konsekwencją.

Poprzedni

Dieta według grupy krwi

Jakie są zasady odchudzania?

Następny

1 komentarz do wpisu “Płaski brzuch w miesiąc”

  1. po prostu trzeba wykonywać ćwiczenia specjalnie na mięśnie brzucha. Dodatkowo warto wybrać jakąś lekkostrawną, niewzdymającą dietę. Na znalazłam parę dobrych rad jak sama borykałam się z tym problemem. Dodatkowo polecam pić regularnie kefir. Też działa dobrze na brzucho 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz