Przykładowy posiłek na redukcję

Przykładowy posiłek na redukcję

65545
PODZIEL SIĘ

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, który daje nam siłę i energię na cały nadchodzący dzień. Na diecie redukcyjnej może on wyglądać właśnie tak:

  • jajecznica z 3-4 jaj (jedno żółtko i 4 białka) oraz kromka chleba, koniecznie razowego (może być upieczona w tosterze)
  • omlet z sześciu białek, jednym żółtkiem i dodatkiem ok 3 łyżek stołowych płatków owsianych
  • płatki owsiane na mleku (maksymalnie 0,5 % tłuszczu)
  • 2 kanapki chleba razowego z pastą jajeczną zrobioną z jednego jajka ugotowanego na twardo z dodatkiem szczypiorku, ½ łyżki koncentratu pomidorowego i jogurtu naturalnego

Po około godzinie od śniadania możemy wypić szklankę herbaty, najlepiej zielonej, białej lub ziołowej –  koniecznie bez cukru.

 

II śniadanie, czyli forma swojego rodzaju przekąski, która ma za zadanie pomóc przetrwać nam przedobiadowy głód.

  • Szklanka maślanki
  • 1 kanapka z chleba razowego z dżemem (niesłodzonym!)
  • Sezonowe owoce
  • Jogurt naturalny, serek homogenizowany naturalny
  • Placki owsiane ( 3 łyżki otrębów owsianych, jedno jajko, 5 słodzików, pół proszku do pieczenia)

4 KOMENTARZE

  1. Jsk sobie ktoś zacznie wybierać z waszej listy, to może się okazać pod koniec dnia ze zjadl 80% węgla do 20% białka, a taki bilans najkorzystniejszy chyba nie jest?

  2. W końcu jakiś praktyczny artykuł z konkretną treścią, zamiast jedz jagody i pij wode 🙂
    Dzieki wielkie tego szukałem( a nie było łatwo w morzu banałów), Pozdrawiam autora.

  3. Węglowodanów na noc się jeść nie powinno. A wyrzucanie żółtek przy 3-4 jajkach nie ma sensu. W pierwszym okresie 1 do 1,5 miesiąca również odrzucił bym owoce za względu na wysoki indeks glikemiczny, może poza malinami. Z resztą się zgodzę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.