Zielone koktajle na odchudzanie

12 maja 2015 Tagi , , ,

O tym, że każdy chce być jak najdłużej piękny i młody, a przy tym chciałby zachować świetną sylwetkę, nikogo nie trzeba przekonywać. Co jeść i pić, by właśnie takim być? Uchylamy rąbka tajemnicy: dobre właściwości zielonych koktajli to jest to!

Zaserwuj sobie koktajl

Dbając o linię i nie faszerując się pustymi kaloriami, nie musimy od razu się głodzić. Wystarczy świadomość tego, że niemal na wyciągnięcie ręki mamy to, co najzdrowsze: warzywa i owoce. Przy tym, odpowiednio skompletowane, nie dodadzą nam dodatkowych kilogramów i centymetrów w pasie.

Zielone koktajle na odchudzanie

Lekkie, smaczne i proste w przygotowaniu koktajle złożone z warzyw i owoców nie tylko dobrze wpłyną na przemianę materii naszego organizmu, ale dostarczą nam mnóstwa witamin. Są przecież ich naturalnym źródłem. Zielone koktajle to nie tyle, co świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy czy grejpfrutów. To coś więcej: bomba witaminowa złożona z 60 % owoców i 40 % warzyw. To nie tylko smaczny posiłek dla naszego organizmu, ale również bogate źródło błonnika i chlorofilów, które usuwają z organizmu toksyny i wolne rodniki.

Detoks w weekend

Doskonałym sposobem na oczyszczenie organizmu może być zastąpienie koktajlami dwóch z pięciu posiłków dnia. Warto spróbować podjąć wyzwanie w weekend. Zaledwie przez dwa dni podczas spożycia zielonych koktajli doskonale oczyścisz organizm z toksyn oraz sprawisz, że twój cellulit się zmniejszy. Dodatkowo twoja skóra zyska blask, a ty poczujesz lekkość, która sprawia, że chce się bardziej korzystać z życia.

Koktajle jako uzupełnienie diety

Warto pamiętać, że zielone koktajle nie mogą stanowić podstawy diety. Idealnie natomiast sprawdzą się jako jej uzupełnienie. Wystarczy, że przed każdym większym posiłkiem wypije się zieloną bombę witaminową. Efekt? Murowany i odczuwalny na własnej skórze!

Healthy juice, vegetable drink, studio shot
Fot. Depositphotos

Zdrowe przepisy koktajlowe

Każda pora dnia to innego rodzaju wyzwania, z którymi musisz się zmierzyć. Warto pamiętać, że innej porcji kalorii oczekuje nasz organizm z rana, innej w południe, a jeszcze innej na wieczór. Dlatego kompozycje koktajlowe, zwane też smoothie podzielone są na pory dnia. Na śniadanie warto zafundować sobie koktajl składający się z pomarańczy, banana, mango, kefiru i mleka sojowego. W południe najlepszy będzie zestaw zmiksowanych warzyw: selera, pomidorów i oliwy. Na wieczór zaleca się wypróbowanie zielonej alternatywy dla koktajli: ogórka z awokado w maślance.

Koktajle tak – ale z rozmysłem

Realizując różne pomysły na spadek wagi nie można zapominać, że nasz organizm potrzebuje różnorodności. Warto dbać o jego dobrą kondycję nie tylko kosztem utraty centymetrów w pasie. Przed zastosowaniem jakiejkolwiek poważnej diety, warto skonsultować się z dietetykiem. On podpowie jakie rozwiązanie wybrać, by móc cieszyć się zdrowiem i piękną sylwet

Poprzedni

Rola kwasu jabłkowego w odchudzaniu

Lecznicze właściwości cynamonu

Następny

Dodaj komentarz