Z czego zrezygnować na diecie?

, 12 kwietnia 2014 Tagi , , , , ,

Jak wiadomo każda jedna kuracja odchudzająca rządzi się swoimi własnymi prawami. Niektóre wymagają od nas drastycznego zmniejszenia liczby przyjmowanych kalorii, inne bazują na odpowiedniej kompozycji składników, które pozwolą nam zmienić  pozbyć się zbędnych kilogramów. Aby schudnąć, musimy jednak zrezygnować z wielu kuszących produktów łatwo dostępnych na sklepowych półkach. Z czego zrezygnować na diecie? Poniżej przedstawiamy kilka produktów, których należy unikać na diecie, a których spożywanie na 100% nie zapewni Ci osiągnięcia wymarzonej figury!

[AdSense-A]

 Oto 10 produktów, z których musisz zrezygnować na diecie:

PIZZA

Pizza cieszy się ogromną popularnością. Połączenie różnych smaków, sera żółtego i chrupiącego ciasta od lat kusi nawet najbardziej zatwardziałych jej przeciwników. Niestety poza tym, że pizza jest potrawą , która cieszy smakiem, to nie ma w niej żadnych właściwości, które wspomogłyby procesy odchudzania. Wręcz przeciwnie pizza jest bardzo kaloryczna i niezdrowa.

 FAST-FOOD

Nawet jeżeli nie jesteśmy na diecie to wszelkiego rodzaju fast foodom powinniśmy powiedzieć stanowcze „NIE”. Nie ma w nich nic co moglibyśmy określić jako prozdrowotne. Frytki pieczone są na głębokim tłuszczu i poddawane są działaniu naprawdę wysokich temperatur. Dodawany do nich ketchup ma zazwyczaj bardzo niewiele wspólnego z pomidorami, a hamburgery to istna bomba kaloryczna ze sporą zawartością niezdrowych, a nawet rakotwórczych substancji.

Zobacz także: dlaczego jedzenie fast-food jest niezdrowe?

 ALKOHOL

Alkohol nie tylko szkodzi zdrowiu, ale jest zazwyczaj bardzo kaloryczne – szczególnie piwo. Poza tym powoduje on podwyższanie się w naszym organizmie szkodliwego cholesterolu i zwiększa nasz apetyt, przez co często jemy więcej, nie zwracając zbytnio uwagi na jakość naszych przekąsek.

 BIAŁE PIECZYWO

Białe pieczywo nie należy do tych najzdrowszych a poza tym bardzo szybko się trawi, co bezpośrednio przekłada się na fakt, że po krótkim czasie od jego spożycia znowu jesteśmy głodni. Wytworzonej jest z przemielonej mąki, która pozbawiona jest składników odżywczych, szczególnie węglowodanów zawartych w  łuskach ziaren.

TŁUSTE WĘDLINY

Z dietetycznego jadłospisu bezwzględnie musimy wykreślić tłuste wędliny, takie jak boczek, baleron, kiełbasa, salceson, czy słonina. Ich działanie w naszym organizmie ciężko byłoby zaliczyć do tego pozytywnego, gdyż spora zawartość tłuszczy zwiększa stężenie cholesterolu i odkłada się w naszym ciele.

PRODUKTY MLECZNE

Na diecie nie wskazane są również produkty mleczne, a w szczególności takie wytworzone z pełnotłustego mleka. Unikajmy więc śmietany, bitej śmietany, czy tłustych żółtych serów. Zamiast tego wybierajmy produkty „light”, które nie przeszkodzą nam w prawidłowym przebiegu diety.

COCA-COLA ORAZ INNE NAPOJE GAZOWANE

Coca-cola i wiele innych słodzonych napojów gazowanych to najwięksi przestępcy naszych diet. Tego rodzaju napoje są bardzo niezdrowe, gdyż zawierają spore ilości cukrów i składników chemicznych, zwanych wzmacniaczami smaku.

MIÓD

Niestety miód mimo swoich niezwykłych i cennych właściwości prozdrowotnych również musi zostać wyeliminowany z naszego jadłospisu, gdyż jak powszechnie wiadomo jest naprawdę bardzo kaloryczny.

PĄCZKI I INNE WYROBY CUKIERNICZE

Wielu z nas uwielbia pączki jednak są to wypieki naprawdę tuczące. Sycące ciasto w połączeniu z lukrem, dżemem i cukrem pudrem to istna bomba kaloryczna. To samo dotyczy innych ciastek, które możemy zakupić w cukierni. Unikaj ciast i ciastek drożdżowych z dużą zawartością cukru i tłuszczów, oblanych słodkimi polewami oraz obtoczonych w kolorowych i zachęcających posypkach. Również ciastka z kremem (ptysie, wuzetki) są bardzo niebezpieczne dla Twojego metabolizmu na diecie.

WIEPRZOWINA

Wieprzowina to rodzaj mięsa, który dietetycy radzą wykreślić z codziennego jadłospisu podczas trwania kuracji odchudzającej. Niedostępna jest ona w każdej posta

Poprzedni

Cebula i jej właściwości lecznicze

Czy warto jeść orzechy?

Następny

Dodaj komentarz