Płaski brzuch w dwa tygodnie

, , 12 maja 2014 Tagi , ,

Nie masz czasu na morderczy trening, czy też dietę? Chcesz ukształtować śliczny, płaski brzuch? W tym artykule znajdziesz porady, jak uzyskać płaski brzuch w zaledwie dwa tygodnie. Myślisz, że to nie możliwe? 

Nawodnij swoje ciało

W przypadku odwodnienia ciało zaczyna gromadzić spore ilości wody, co jednocześnie podnosi naszą masę, sprawiając wrażenie opuchnięcia. Można jednak temu zapobiec wypijając przynajmniej dwa litry wody dziennie. Oczywiście jest to uzależnione od naszej aktywności fizycznej i temperatury otoczenia. W gorące dni będziemy wypijali więcej niż w zimne. Dodatkowo do wody można wycisnąć sok z cytryny. Taki trik usprawnia metabolizm i oczyszcza.

Ogranicz stres

W momentach dużego zdenerwowania większość ludzi zaczyna objadać się różnego rodzaju pokarmami. Zazwyczaj są to produkty typu fast food, ale także słodycze. W prawidłowej diecie należy jednak zmniejszyć źródła cukru prostego i tłuszczów nasyconych, a także nie można podjadać między posiłkami. Jeżeli przydarzy się nam nerwowa sytuacja, najprościej jest nauczyć się ćwiczeń oddechowych. Powolny głęboki wdech i wydech pozwolą nam zapanować nad obecną sytuacją. Dzięki temu dotlenimy i rozluźnimy swój organizm, znajdując nowe rozwiązania.

Zacznij ćwiczyć

Prawidłowa dieta nie pomoże ci uzyskać szybko zamierzonego celu. Aby uzyskać płaski brzuch w dwa tygodnie, trzeba rozpocząć ćwiczenia. Wykonując niektóre z ćwiczeń, jak na przykład brzuszki, wzmocnisz swoje mięśnie i spalisz tłuszcz, ale efekty będą widoczne dopiero po miesiącu lub dwóch. Jednak możesz schudnąć znacznie szybciej, robiąc innego rodzaju ćwiczenia na brzuch. Połóż się na plecach na płaskiej powierzchni. Ręce wyprostuj za głową, a dłońmi chwyć łóżko. Podnieś wyprostowane nogi do góry, pod kątem dziewięćdziesięciu stopni. Teraz napnij mięśni brzucha i lekko unieś biodra. Po kilku sekundach opuść biodra. Powtórz to ćwiczenie dwadzieścia razy. Podczas opuszczania bioder zrób wydech. Innym ćwiczeniem poprawiającym wygląd brzucha jest unoszenie bioder na doku. Połóż się na lewym boku. Głowę podeprzyj lewą ręką, a prawą połóż na biodrach. Teraz wyprostowane nogi podnieś na kilka centymetrów do góry, napinając przy tym mięśnie brzucha i unosząc biodra. W ten sposób można ćwiczyć mięśnie skośne brzucha, o których często zapominamy. Kolejnym prostym i jednocześnie interesującym ćwiczeniem jest kołyska. Usiądź na płaskiej powierzchni, zegnij nogi. Teraz napnij mięśnie brzucha, unieś i wyprostuj nogi przed sobą, jednocześnie odchylając swój tułów do tyłu. Staraj się utrzymać równowagę. Wytrzymaj w tej pozycji kilka sekund, a następnie odpocznij. Powtarzaj ćwiczenie kilka razy.

Zabiegi ujędrniające brzuch

Można uzyskać płaski brzuch w dwa tygodnie nie tylko poprzez wykonywanie różnorodnych ćwiczeń, ale także za pomocą zabiegów ujędrniających nasze ciało. Można pozbyć się nadmiaru tłuszczu stosując kosmetyki przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej. Tego typu preparaty odbudowują włókna kolagenowe i zwiększają elastyczność skóry. Należy stosować je często, kilka razy dziennie. Można też wybrać się na specjalne masaże, które usuną martwy naskórek i poprawią kondycję naszego brzucha.

W dobrych salonach kosmetycznych i w gabinetach medycyny estetycznej znajdziemy interesujące zabiegi, które pozwolą nam odzyskać właściwe napięcie skóry i jędrność w okolicach brzucha. Dobrym przykładem jest Thermage. Urządzenie za pomocą fal radiowych o wysokich częstotliwościach rozgrzewa głębokie warstwy tkanek. W ten sposób komórki są pobudzone do intensywnego wydzielania kolagenu, dzięki czemu skóra odzyskuje dawną elastyczność i poprawia się jej napięcie.

Poprzedni

Niskokaloryczny obiad

O diecie, suplementacji i treningu

Następny

Dodaj komentarz